Review Timp liber

Recenzie Fluturi de Irina Binder: Volumele I, II, III

Recenzie Fluturi de Irina Binder
Recenzie Fluturi de Irina Binder

Opinie personală despre Fluturi de Irina Binder

Recenzie Fluturi de Irina Binder
Recenzie Fluturi de Irina Binder

Curând am terminat și ultima carte din trilogia Fluturi de Irina Binder, o carte deosebită pe care nu am lăsat-o din mână până nu am finalizat-o. Totul te atrage la ea, de la felul cum este tiparită până la  povestea de dragoste minuțios descrisă.

Cartea este un roman de dragoste ce surpinde povestea de iubire a 3 personaje principale: Irina, Matei si Robert. Matei si Robert fiind frați vitregi. Irina este o fată simplă ce locuiește in Brașov având o viața destul de complicată. Fată îl întalnește pe Matei, un om de afaceri cu o situație financiară destul de bună care se indrăgostește de Irina chiar în acea noapte la club, însă, Robert, fratele lui Matei este cel care o observă primul dar acesta preferă sa rămână în umbra fratelui său vitreg fiincă nu a avut curajul de a vorbi cu Irina și așa Robert  îi lasă lui Matei oportunitatea de a o cunoaște pe Irina mult mai în detaliu. Fata acceptă să aibă o relație cu acest bărbat iar în scurt timp aceasta se muta la el acasă, respectiv la Snagov.

De la mutarea fetei in acea casă, lucrurile incep să ia o întorsatură neasteptată.  În urmatoarele 2 carți, sunt  povestite perfect acțiunile nesăbuite care au loc în casă.

Citat Fluturi de Irina Binder
Citat Fluturi de Irina Binder

Fluturi de Irina Binder

Cartea este înzestrată cu o diversitate de citate motivaționale. Cu cât intri mai adânc in universul epic, cu atât inveți mai multe de acolo. În carte, suferința și iubirea se leaga foarte bine, toată acțiunea învârtindu-se în jurul Irinei, fata care trece prin diverse stări emoționale din cauza baietilor și care până la final reușește să le înțeleagă. Irina este genul de fată care accepta multe , suferă enorm din cauză că pierde persoane dragi, dar rămâne puternică fiindcă învață destule aspecte din toate provocările pe care viața i le-a oferit.

Trilogia este alcatuită din 3 carți cu același titlu. Povestea este adusă în secolul nostru și este pe înțelesul tuturor, cu alte cuvinte poate fi citită atât de un adolescent, cât și de un adult.

Citate motivaționale din Fluturi de Irina Binder

Recenzie Fluturi de Irina Binder
Recenzie Fluturi de Irina Binder

Voi expune mai jos câteva citate motivaționale care pe mine m-au determinat să îmi schimb parerea despre multe lucruri in viață.

Citat din Fluturi, de Irina Binder:

Oamenii se grăbesc să iubească înainte să se cunoască. Suntem dependenți de iubire și nu ne place singurătatea. Poate de aceea ne grăbim să avem pe cineva alături si alegem superficial. Apoi, așa cum ne-am grăbit să fim împreună, ne grăbim să ne despărțim. Oamenii confundă iubirea cu altceva. Majoritatea “Te iubesc-urilor” sunt de fapt “Îmi placi” , “Am nevoie de tine” , “Mi-e teamă de singurărate” și chiar “Esti o bună oportunitate.”

Fluturi, de Irina Binder

Citat din Fluturi, de Irina Binder:

Sunt anumite momente în viață când realizezi că nu contează deloc cât ai, ce ai , cum și cine ești, ci doar cine te ține de mănă în momentele în care n-ar trebui sa fii singur. Sunt acele momente când doi oameni stau pe scaune separate, dar sufletele lor stau îmbrațișate strâns.

Fluturi, de Irina Binder

Citat din Fluturi, de Irina Binder:

Într-o zi, întâlnești un om care-ți dărâmă toate prejudecățile adunate pe parcursul vieții. Un om care-ți alungă toate complexele și fricile care te-au ținut captiv într-o viață anostă. Un om care te smulge de acolo, dinăuntrul tău. Unde te-ai ascuns și te-ai camuflat de tine, când resemnat, ți-ai abandonat sinele și te-ai negat. Acest om te scoate din rutina și blazarea cu care te-ai obișnuit atât de mult și te ajută să te redescoperi, să-ți dorești să devii cea mai bună variantă a ta, să te prețuiești, să te iubești, să visezi, să trăiești cu adevărat.

Fluturi, de Irina Binder

Recomandare Fluturi de Irina Binder

Fluturi de Irina Binder